Baza wiedzy

Promocje oraz Kupony rabatowe w WooCommerce

WooCommerce jest elastyczny w kwestii ustawianych promocji dla produktów. Można kontrolować je ręcznie albo zautomatyzować za pomocą harmonogramu. Można je tworzyć w dowolnej chwili. Rabaty można stosować nie tylko dla produktów fizycznych,…

Produkty z wariantami w WooCommerce

Produkty z wariantami umożliwiają tworzenie produktów, które mają różne właściwości. Np. w ramach jednego produktu można stworzyć warianty kolorystyczne, rozmiarowe, aby sprzedawać odzież. Dzięki możliwości ustawienia poszczególnych wariantów jako fizycznych lub wirtualnych…

Produkty w WooCommerce – ustawienia główne

W celu dodania nowego produktu z menu WordPressa wybierz Produkty → Dodaj nowy. Tutaj dodaje się produkty w WooCommerce. W głównym polu wprowadź opis produktu. Przejdź poniżej, gdzie znajdują się Ustawienia główne. Cena – Po…

Ustawienia główne WooCommerce

WooCommerce, tak jak WordPress, jest bardzo prosty w konfiguracji. Wystarczy kilkanaście minut, żeby w pełni skonfigurować najważniejsze opcje i funkcje sklepu. W tym poradniku dowiesz się jak szybko i łatwo skonfigurować ustawienia…

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.